Kundframgång och support,
Kundsuccé och support
Vi har utvecklat vårt Customer Success Program som alla våra kunder har tillgång till. När man blir kund för en eller flera av våra lösningar erbjuder vi följande:
Carl Stenson Tweet
Ny kund
Dedikerad tekniker för applikationsstöd
Varje kund till Volupe kommer att få en dedikerad tekniker för applikationssupport som kommer att vara din första kontaktpunkt för alla tekniska frågor som du kan ha.
Den dedikerade supportteknikern har relevant erfarenhet från din specifika bransch och är också uppdaterad om bästa praxis och hur man använder programvaran och lösningarna på bästa möjliga sätt. Supportteknikern kan också användas som rådgivare när du går in på nya områden för din produktutveckling.
Erfarenhetsmässigt kan vi konstatera att den dedikerade supportmodellen är extremt framgångsrik när det gäller att bygga upp en pålitlig relation mellan användaren och supporten samt att förkorta ledtiden för att ge adekvat support baserat på användarens kompetensnivå.
Teknisk granskning och uppföljningsmöte
Teknisk granskning och uppföljningsmöte
Vår Customer Success Manager och Technical Lead Carl Stenson håller årliga eller halvårsvisa tekniska uppföljningsmöten tillsammans med dig.
Detta för att gå igenom tekniska utmaningar som du kan ha, hur nöjd du är med stödet, framtida behov och nästa steg. Vanligtvis upptäcks åtgärder som ska följas upp under dessa typer av möten.
Stödundersökningar
Stödundersökningar
När varje supportärende är avslutat skickar vi ut en enkät via e-post så att du kan se om du är nöjd med supporten.
Vi gör detta för att mäta kundnöjdheten och se till att vi alltid har en överlägsen nivå av kundsupport, både ur ett tekniskt perspektiv och för att se hur snabbt vi kan hjälpa dig.
Stödgruppen
Framgångsberättelser
Lär dig hur vi har samarbetat med olika kunder och hur de har använt software och våra lösningar framgångsrikt i olika projekt.